Workmates!

Datum: 2008-10-24 Tid: 16:29:48

Första arbetsveckan på nya tjänsten är avklarad och den avslutade med något mycket positivt. Efter överläggande med chefen så bestämde vi oss snabbt att ett frustrerande moment som jag jobbat med denna vecka ska ändras till ett mer effektivt sätt vilket jag blev väldigt glad över då det känns som att vandra i djup gyttja ungefär och jag har kännt att det måste finnas något mer effektivt sätt sedan jag satte mig med den uppgiften första gången.

Nästa vecka har jag semester men efter det så ska det verklign bli kul och komma tillbaks och jobba på det nya sättet! Var även uppe hos VD:n för ett nervöst första möte då ett leverantörskontrakt skulle signeras. Det blev ganska fumligt men helt klart godkänd presentation från min sida, men ja, nervös det var jag, mer än jag trodde i förhand.

Förutom jobbuppgifter så måste jag plussa alla mina sköna arbetskamrater som sitter runt om i huset som förgyller min dag med mängder av sjuka humor (yes, det finns dolk som har lika bisarr humor som jag!:D ) och ett lyssnande öra om det behövs.

Ikväll ska jag och J mysa och äta god mat och hyra en film, imorgon bär det om allt går som det ska av till Beautymässan och på söndag är det barndop och sedan bär det av till Gbg på kvällen. Skulle gärna klämma in ett Ikeabesök någonstans också eftersom vi inte hann det förra helgen, men man hinner aldrig allt man vill underätta under helgen nu för tiden.



Hoppas ni alla får en underbar helg!

Blöt puss på er!


Lämnar er med en av mina nygamla godingar som jag hitta i min musiksamling idag på väg hem från jobbet idag:



Spineshank - Slavery

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

Ha en kanonfin helg du med...puss puss

Skrivet: 2008-10-24 kl. 21:41:21
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: