13 things there is to know about me...

Datum: 2008-10-12 Tid: 17:54:10

Blev taggad av min kära vän MizzPink och öven om jag svor både en och två gånger över vissa av frågorna (det är ju helt omöljligt och välja bara några enstaka ibland) så kommer mina svar här!

Jag taggar alla som har lust, skriv en kommentar om ni hakar på så att jag kan ta del av svaren och stilla min nyfikenhet!

Vad är det 3 senaste sakerna du har köpt?
1.En beställning från Head2Toe innehållande 3 lösögonfransar och prover på olika smarriga handcremer
2. 100% Coffeine EyeCreme
3. Kerastase Anti Ciment (

Vilka 3 låtar/skivor laddade du ner senast?
Jag laddar inte ner musik men jag låter andra göra kriminella ting åt mig istället, haha, det senaste musik jag fått är:
1. Trivium
2. Soilwork
3. Katy Perry "One of the boys" <--- nästa skiva att ladda iPoden med

Vilka 3 plaster har du senast besökt?
1. Balchik, Bulgarien där vi var på en två veckors honeymoon i somras
2. Göteborg för att hälsa på familj och vänner
3. Österlen för att hälsa på släkt

Vilka är dina 3 favoritfilmer?
So many movies, only three options :/ Nej det går inte, under min kategori underhållning kan ni hitta ett urplock av bra filmer som jag gillar men för att nämna en så säger jag Into The Wild, en av de senaste bra filmerna jag såg.

Vilka är dina 3 favoritägodelar?
1. Mitt hem, även om vi på sikt letar efter nytt boende så älskar jag vårt hem. Det är vårt, tryggt, varmt och kärleksfullt!
2. Min dator (använder den till ALLT)
3. Min kamera (älskar att föreviga minnen)


Vilka 3 saker kan du inte leva utan?
1. Mina kläder (inte kul o gå naken and I love how them make me feel!)
2. Min mobil (klart jag kan klara mig utan den men den underlättar något enormt)
3. Blinc eyeliner tillsammans med en liten syntetsborste (dessa två gör skönhetsritualen och resten av dagen så mycket enklare då jag inte behöver bättra på sminket en endaste gång!)

Vilka är dina 3 önskningar?
1. Live happily ever after med min underbara familj och fantastiska vänner.. det är ett kortfattat sätt att uttrycka min allra största önskningar i livet!
2. Jobba på ett jobb (typ något i den stil som jag har nu) tre dagar i veckan, arbeta med mina massagebehandlingar och alternativ medicin samtidigt som jag hjälper till med andra saker på min väns fantastiska ställe (där jag ger behandlingar) de två andra dagarna i veckan
3. Att vi hittar vårt drömboende alla kategorier

Vilka 3 saker har du ännu inte gjort?
1. Rest till Australien
2. Rest till Afrika
3. Rest till Sydamerika
Jag har gjort det mesta som jag vill and then some men det finns fortfarande vissa ställen i världen som jag inte besökt som jag gärna skulle åka till.

Vilka är dina 3 favoriträtter?
1. Fantastiska pastarätter
2. Underbar husmanskost
3. Mexikansk mat
Jag gillar så mycket mat så jag kan inte välja ut endast några rätter..

Vilka 3 kändisar skulle du helst villa chilla med?
1. Milo Ventimiglia
2. Dita Von Teese
3. Micheline

Nämn 3 grejer som "freaks you out".
1. Att de jag älskar ska råka ut för något och inte längre finnas hos mig
2. Att jag inte är en bra mamma nog
3. Jag tror mig kunna se bortom illusionen någorlunda, men tänkt om även det är en illusion på en illusion på en illusion på en...

Nämn 3 saker som du är ovanligt bra på.
1. Jag är en sann organisatör med allt vad det innebär
2. Ge massage och healing
3. Peppa folk

Vilka 3 saker trånar du mest efter?
1. En bra kamera (men det kommer jag snart få för jag ska köpa min kompis gamla då hon precis ska köpa en ny monsterkamera)
2. Långa tjocka ögonfransar
3. Inte behöva tänka på pengar, där med inte sagt att jag vill bli rik men däremot hade det varit skönt o inte behöva tänka på om man har räd att äta ute eller köpa den där tröjan etc.

Så, nu vet ni lite mer om mig!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: