Sista veckan...

Datum: 2008-10-14 Tid: 17:48:09

Sista veckan nu på min nuvarande tjänst och sedan bär det iväg till nya äventyr och garanterad förvirring ett tag innan man fått häng på saker och ting. Det ska bli otroligt skönt och göra något nytt och framför allt totalt annorlunda mot det jag gör idag. Inga mer problem att lösa för kunden utan nu kommer jag vara kund och be om tjänster och ha problem att lösa.

I och med det är det inte sagt att det inte kommer finnas problem som jag ska lösa själv för de kommer det att krylla av eftersom vi är med och bygger upp denna tjänst men det ser jag mest som en fördel och det ska bli så spännande och självklart bitvis jobbigt att vara med och utveckla detta! Det är jag och en annan tjej som för övrigt verkar hur gullig som helst med ett stort delat intresse för smink och astrologi, så förutsättningarna verkar iaf toppen!

Men utöver det så ska jag inte spekulera mer eftersom man aldrig vet vad man får! Men jag är peppad!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

Ahh men guuuud va spännande...:P

Skrivet: 2008-10-15 kl. 08:18:54
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: