Inspiration

Datum: 2008-10-29 Tid: 19:55:19

Helt plötsligt har inspirationen tagit ett stadigt grepp om mig när det gäller framtida tatueringar och vips vet jag precis vad jag vill ha och är givetvis peppad till max!! Dels vet jag nu hur jag helt ska slutföra den jag har på foten/benet och dels hur jag vill fortsätta runt min vita tatuering som jag har på ena handleden. Ryggen är redan bestämt sedan länge, det är bara utförandet som tar sådan enorm tid, framförallt då min vän och tatuerare flyttat till Umeå och inte svarat på det sms jag skickade för en tid sen. Inte kul :( Jag vill nu!!

Hm, tror nog jag ska gå till någon annan när det gäller underarmen då jag helt enkelt inte orkar vänta, men de han påbörjat ska han nog få slutföra. Tåls och tänka på men en kär arbetskamrat går till ett ställe som jag tror skulle kunna vara aktuellt för detta nya alster.

Någon preview på inspirationsmotiven blir det inte (it´s my little secret!) men däremot kan jag visa upp en av de snyggaste tatueringar jag sett. Om något liknande (det som är så snyggt är framförallt färgkombinationen) någonsin kommer pryda min kropp vet jag inte riktigt då det helt enkelt inte finns så mycket plats kvar då jag inte vill vara tatuerad på varje lem.


Foto: BMEzine.com

Kommentera! | 0 st
Kategori: Tattoo


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: