Bloggen firar 1 år!

Datum: 2008-10-22 Tid: 21:09:53


16 oktober fyllde min lilla blogg 1 år och det vill jag givetvis fira med min lilla trogna skara av läsare.

För att fira detta lottar jag ut ett av mina favoritörhängen då trots att de är en av mina favoriter sällan används och det är synd och skam att lbara låta hänga i mitt badrum. De hör hemma vid öronen på en pingla!

Örhängena pryds av var sin eight-ball så alla ni som delar min passion av pinupor, retro, rock och tattoo skriv ert namn i kommentarerna så kan de bli dina! Jag drar en vinnare 1 nov, så rösta innan dess.

Ha en underbar kväll!




Foto: Privat


Kommentera! | 4 st
Kategori: Tävling


Kommentarer
Karin

Grattis!!!

Och ascoola örhängen! Dom där skulle jag absolut avsluta mitt inga-örhängen-i-mina-snibbar-liv med! :D

Skrivet: 2008-10-23 kl. 00:00:05
URL: http://www.vackerunderbar.se
Ida M

Läser din blogg varje dag när jag är på jobbet :-O Tycker att det är så härligt med någon annan som har samma smak som jag själv gällande mode, i många bloggar är det ganska mainstream! Tummen upp för dig.



Angånde örhängena så har jag letat ett par sånna här i min hemstad och jag har fått nöja mig med svarta tärningar, dessa skulle göra mina öron mycket glada.



Ha de bäst!

Ida

Skrivet: 2008-10-23 kl. 09:53:40
Linda

Grattis till ettårsdagen!! Älskar pinuppor och retroglamour och allt därtill, du har en underbar blogg med en härlig blandning av inlägg!!

Skrivet: 2008-10-23 kl. 11:04:58
URL: http://bettieli.blogg.se/
Sublim

Woho! Hipp hurra för bloggen!:D

Skrivet: 2008-10-25 kl. 00:39:37
URL: http://sublim.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: