Work out...

Datum: 2008-11-22 Tid: 12:25:46

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen denna veckan, det vill säga träningscykeln och mina magövningar. I hela mitt liv har jag högst tränat i en period och sedan glidit ifrån det och sen inte kommit tillbaks på lång lång tid igen.

Nu glider jag ur det i vanlig ordning, oftast när jag börjat se lite resultat och tänker att nu kan jag lata till mig igen, men nu har jag gett mig fan på att inte ge upp och även om det gått ett tag mellan varven nu sedan jag började i somras så hoppar jag upp i sadeln igen tillslut. Känns så skönt! Jag ska allt få rutin och ordning på det här nu, skam den som ger sig och ger mig det gör jag inte denna omgång.

På sikt så hade det varit bra med ett träningskort och kommit iväg och tränat 2 ggr i veckan istället, men innan jag signar upp mig på flera hundra kronor i månaden så vill jag vara säker på att jag fått rutin på det så det inte slutar med att jag betalar massa pengar för något jag inte utnjyttjar.

Det är så skön känsla när man genomför något som man vet är bra för en och ger en bra självkänsla, on top of that får man en skön endorfin kick, mer lust för allt och sover bättre. Åh, jag älskar den känslan.

Tränar ni och iså fall vad?

Kommentera! | 3 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Heja sötnos. Bara trampa på som en galning medans jag springer som ett mähä på löpbandet..hihi. Vi får har som mål att se ut megatrimmade ut till sommaren..hihi. Du kommer va världens hotmama bokstavligen och alla killar kommer va så grymt avis på J som har dig som sin. Fast det är ju alla killar redan så..hihi =)



Pussar. Love yah bejb!

Skrivet: 2008-11-23 kl. 09:49:54
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Linda

Men hej!

Är det här du gömmer dig:-)

Evighet sen man hörde något från er.

På fl ser man då inte röken av dig.

Hoppas ni alla 3 mår bra!

Kramar från Linda

Skrivet: 2008-11-23 kl. 18:27:19
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
inthemake

Oh va du är duktig..:) ingen träning här bortsett från ca 1 timmes promenad om dagen samt en powerwalk eller 2 i veckan ;)

Skrivet: 2008-11-25 kl. 09:39:12
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: