Snart helg...

Datum: 2008-11-13 Tid: 19:54:26

..och det ska bli lika skönt som vanligt. Längtar lite extra mycket på grund av den treat jag och J ska ge oss själva på lördag. Imorgon ska jag även ut och äta middag och fortsätta festligheterna på annat håll efteråt, själv blir jag nog inte långrandig med tanke på att jag vill vara pigg o alert inför lördagen, men det ska bli riktigt trevligt att gå ut med alla nya arbetskamrater på min nya avdelning o den som sitter precis bredvid oss.

Jag har köpt en klänning att ha på lördag som J inte har sett en, och inte kommer få fören först på lördag. Hittar ingen bild på den på nätet men vid tillfälle ska jag fota den, den är riktigt snygg. En svart tight historia med bälte i lite mer tjockt satinliknande material.

Förutom senaste shopping bravader så kan jag dela med mig av att det går framåt på jobbet, börja förstå mer o mer av den nya värld jag hamnat i och pusselbitarna hamnar sakta men ändock säkert på plats :D

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Ida M

Nu har örhängena hittat hem! Så snygga de var, lagomt stora och långa, ja helt perfekta.



Önskar dig en riktigt härlig helg!



Ida

Skrivet: 2008-11-13 kl. 20:30:04
inthemake

hoppas att har en helt underbar helg, va nyfiken jag blev på klänningen :P Puuss

Skrivet: 2008-11-14 kl. 08:02:26
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: