Beauty Bag Omgång Numero 2

Datum: 2008-06-11 Tid: 19:36:45

Beauty bagen är här för andra gången och jag är överlag nöjd över innehållet!


Bild från Beautybag.se


Fick två rosa lack, ett China Glaze i färgen Shocking Pink och ett CDN lack som heter Paris in Pink. Då rosa är en mycket fin färg men dock inte min färg är jag i färd med att byta bort dem på Pret-ty.se

Fick även Trind Nail Repair Anti-Bite (nagelstärka med anti-bit smak) och då jag inte biter på naglarna har jag inget bruk för den. Har dock läst många bra recensioner om den. Så den byter jag även den gärna bort mot någonting, any suggestions?

Fick även Collistar Latte Spray Superabbronzante Idratante (Supertanning Moisturizing Milk Spray med SPF 6) som jag gärna byter mot någonting annat.  Collistar är marknadsledande i Italien och är främst känd för sina tekniska innovationer bland sina produker och har fått en rad utmärkelser för det. Jag har relativt känslig hud så jag vill inte använda någonting som främjar solbrännan, även om det är SPF 6 så tror jag att det kan bli för starkt för mig.

Någon som har några förslag på byten??? Alla är välkomna!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: