We Are Home Alone

Datum: 2008-07-05 Tid: 12:07:48

Imorse åkte min man till Lettland. Han kommer hem redan imorgon och det är skönt! Det är alltid lite tråkigt för min egen del när han är borta längre, samtidigt som det givetvis är skönt med lite tid för sig själv som jag får när vår son somnat på kvällen. Men ni vet hur det är, första delen av kvällen är det nice men senare när man ska gå och lägga sig känns det fruktansvärt tomt där själv i sängen. Men jag är tacksam för att vi får lite tid ifrån varandra då och då när han är iväg och spelar för det är bra och sakna varandra och få lite space, tror det är en viktig ingrediens i ett förhållande.

Här kommer ett clip från när de var i Frankrike och spelade i en vecka förra sommaren. Det är inte det bästa ljudet på filmen då det är filmat med en dålig kamera men deras live-energi är fångad.


Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: