Big Bag

Datum: 2008-07-30 Tid: 19:40:21

Idag var jag inne på Accent och fyndade en lite större väska, köpte nedan väska i svart, ord.pris 349 kr. Det var halva reapriset så jag fick den för 124 kr! Mmmm, I love rea!

Tjejen i kassan såg förbryllad ut när jag tog fram mina kort för att betala. Det händer då och då eftersom jag inte masat mig till banken och bytt visakort till ett med mitt nya efternamn på, trots att jag bytte till min farmors flicknamn så långt tillbaka som våren -06.

Jag sa att jag gift mig, eftersom jag faktiskt har gjort det precis och det är  lättare att förklara det på det viset, och frågade om jag skulle gå och ta ut pengar istället. Det var inga problem men hon fortsatte att se förbryllad ut tills hon brast ut i ett litet skratt och sa att hon inte fått det att gå ihop eftersom jag var så ung.

Då sa jag att jag hade familj och hela kittet! Skenet kan bedra :)
Det är roligt hur vi dagarna i ändå så fort vi ser någon omedvetet och medvetet sätter in folk i fack. Det är ett invant mönster som för det mesta sker av sig självt. Man borde tänka till en extra gång innan man sätter etiketter på folk, för oavsett anledning så är det begränsande.

I vilket fall som helst så var tjejen i kassan urgullig, hela händelsen fick mig bara att tänka på det här.

Nu ska jag till soffan och mysa med min älskling, ha en underbar kväll!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: