Len Som Honung

Datum: 2008-01-08 Tid: 09:50:21

I Rocketqueens eminenta blogg fick jag tipset om att använda honung som ansiktsmask. Läs hennes mycket informativrika inlägg om vilken honung du helst ska använda och om maskens verkan här. Hennes blogg är full med information och det är bra upplagt och lättläst. Det bjuds på mycket tänkvärda inlägg varvat med beautytrender och härligt inspirerande FOTD! Det är kort och gott en underbar blogg och har du inte hittat dit än så rekommenderar jag dig varmt att titta in!

Efter ca 20 min i honungsmasken var min hud len och porrerna hade minskat något. Det kändes skönt på huden och jag kommer definitivt att lägga en honungsmask snart igen! Tack för tipset Rocketqueen!


image158

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Linda

yo honey ;-)
ska kolla vilken honung! grymt att tvätta ansiktet med också! Blanda med lite olivolja och bikarbonat så har du en härlig peeling!

Skrivet: 2008-01-10 kl. 14:34:20
URL: http://holysweet.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: