Beauty Bag Is Here

Datum: 2008-02-16 Tid: 11:39:13

Hämtade ut min Beauty Bag imorse och jag har givetvis väntat med spänning på första utskicket.
Tyvärr måste jag säga att jag blev lite lite besviken. Fick hårvårdsprodukt från Toni & Guy som jag inte använder då jag inte platttångar mitt hår, ett smycke från Claudia som inte fall mig i smaken överhuvudtaget och en del prover från märken jag inte är intresserade av alls.
Däremot blev jag väldigt glad över Exfoliating lemongrass cleanser från Suki och duschcremen Aphrodite från Margarita Bloom.

Kommer givetvis fortsätta att ge Beauty Bag några chanser och ha kvar min premunation, jag är inte helt missnöjd, bara lite lite besviken. Blev ni nöjda med eran Beauty Bag?

Önskar alla en underbar helg! Själv tänker jag göra mitt yttersta för att ha två härliga dagar från jobbet!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
EyeOnBeauty

Fick inte min förren idag så jag vet inte vad den innehåller än, ska hämta ut den sen:)Synd att du blev lite besviken!

Skrivet: 2008-02-18 kl. 11:02:08
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: