Tävling

Datum: 2008-12-01 Tid: 21:57:24

En tidig julklapp är aldrig fel! I senaste Beautybagen fick vi alla en eyeshadow penna från Claudia, min var turkosoch efter att ha provat den en gång kan jag snabbt konstatera att även om det är en mycket tjusig färg är det ingen färg för mig. Men jag vet att det finns många donnor där ute som passar ypperligt i turkos makeup så ifall ni vill lägga vantarna på denna penna skriver ni en kommentar om varför just ni vill ha denna tidiga julklapp lämnar din emai och håller tummarna!

God kväll!


Bild lånad här.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Tävling


Kommentarer
RM

Oh, fina pennor! Har spenderat allt för mycket pengar på resor och julklappar till andra, så det har inte blivit av att köpa något till mig själv :(

Skrivet: 2008-12-20 kl. 18:39:21
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: