Friday!

Datum: 2008-12-12 Tid: 17:41:25

Helgen är återigen här och trevligt sällskap och pizza är på väg hem till mig! Ser fram emot att träffa min vän som jag inte sett på länge!

Veckan på jobbet har varit riktigt rolig, äntligen har jag börjat hålla på med mina huvudsakliga arbetsuppgifter. Kontrakt, kontrakt, kontrakt  kan sammanfatta veckan. Det är jätte kul och väldigt intressant, börjat gå igenom alla norfiska kontrakt och bokat in några möten med diverse leverantörer i jan också. Ser fram emot nästa år och allt jag ska få lära mig och ta del av!

Imorgon blir det en mys dag och kväll deluxe med min hynky husband och vår fantastiska kid! Hoppas ni får en underbar helg!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

ohh va myysigt, hoppas du haft en underbar helg ;) kram :*

Skrivet: 2008-12-15 kl. 08:54:35
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: