What to buy?

Datum: 2008-08-19 Tid: 07:47:30

Jag hade aldrig använt ansiktsvatten innan jag fick prova Apivitas Apivita Aromatherapy Tonic Lotion Honey & Orange som man fick i senaste utskicket av Beautybag. 

Vad jag har gått miste om någonting! Det är skönt att rengöra ansiktet med en väldoftande bomullstuss och så mycket smuts som finns kvar efter den vanliga rengöringsproceduren(!), som för min del rengörs med Dermanords Olive Cleansing. Hade ingen aning om att det fanns såpass mycket smuts kvar.

Den jag fick med i min beautybag är dock inte för min hudtyp så jag håller på och kollar runt efter en som skulle passa bättre. Har hittat två kandidater. MIn hudtyp har på senaste gått från normal/torr/känslig till normal/fet. Någon som provat någon av dessa två? Och isåfall vad tycker ni om dem?


100% Pure Facial Toner, Peppermint & Green Tea Refresher

Uppfriskande och näringsgivande för alla hudtyper, särskilt normal/fet och acnebenägen hud
99,75% Natural - 100% Vegan

Antioxidantrikt grönt te förstärkt med vitaliserande mint och renande citron&apelsin, återfuktar och lindrar och gör att huden känns uppfriskad och sval. Höga koncentrationer av antiåldrande antioxidanter - granatäpple (ellaginsyra), vitaminerna C & E och extrakt av hallon, blåbär, björnbär, jordgubbar och grapeftuktfrön - ljusar upp, skyddar och läker din hud från skador från miljöförstöring.


ELLER:


Mario Badescu Cucumber Cleansing Lotion


För kombinations & fet hy.

Denna toner innehåller faktiskt små bitar av gurka. Det är en idealisk toner för dig med kombinations/fet hy som inte lider av mycket akne-utbrott, men har små röda akne och/eller pormaskar. Gurkextrakt hjälper till att lugna och fräscha upp huden samtidigt som den rengör och minimerar porerna.


Innehåller 4% Isoproyl alkohol.

Minimerar porer, fräscar upp och lugnar huden.




Foton: Eleven.se

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: