Stiff Upper Lip

Datum: 2008-08-20 Tid: 11:20:14

Här försöker vi oss på en stiff upper lip och jag måste säga att min är en smärre katastrof medans E är en naturbegåvning. Det var trots allt min bröllopsdag och jag var stiff redan som det var och då inte bara i läppen, gaah!! har nog aldrig varit så nervös.

Men visst matchar vi bra E och jag?! Det gör vi alltid på alla sätt och vis :) På fredag kommer hon upp från Götet och det ska bli underbart och se henne. Mamma kommer upp därifrån hon också då hon ska passa V medans jag och J är iväg på bröllop ännu en gång, den här gången till ett barnförbjudet. E hon ska shaka rumpa hon det blir tehcno, trans och elektro för hela slanten på en av de årliga sommarfesterna på Långholmen så ho får nog kul hon med. Ser fram emot denna helgen enormt!



Foto: Veronica Mazurkiewicz
Beskurning: Jag

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

Ett jättefint kort ;)

Skrivet: 2008-08-20 kl. 12:46:59
URL: http://inthemake.blogg.se/
Linda

Härlig bild :o)

Skrivet: 2008-08-20 kl. 20:03:06
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: