Soul Food

Datum: 2008-08-01 Tid: 23:33:14

Idag var min kära arbetskollega och vän över efter jobbet för en helkväll med god mat, hemmaspa och en jävla massa Youtube klipp. Vi började med att hämta min son hos hans farmor, där han skrota omkring i hennes trädgård och letade äpplen. Hon passade honom idag då min älskade är på mini-turné i Estland. Sen handlade vi alla ingredienser till en hederlig gammal fredagsmiddag. En Svensson-klassiker, tacos!

När våra magar var mätta och belåtna och V sov sött satte vi igång med vårt hemmaspa. Sukí, Mario Badescu, Queen Helene & honung fick pryda våra ansikten. När vi var lena som barnrumpor satte vi oss framför datorn för att skratta tills vi kissade ner oss. En fulländad tjejkväll, let´s do it soon again darl!

Dave Chapelle, Pablo Fransisco och Bernie Mac är some funny shiet, makes you very happy.



Foto: Goggle

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Darling du är underbar. Jag njöt i fulla drag av allt igår. Mitt ansikte mår bästaste bäst idag o samma med min själ.TACK TACK TACK!!!! Du får hälsa V en massa från mig o tacka för lekstunden. Happy that u r my friend girl!!!! Massa pussa o kramar till dej o lillen =)

Skrivet: 2008-08-02 kl. 10:59:06
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: