Sista dagen...

Datum: 2008-08-22 Tid: 10:07:37

Idag är sista dagen på V´s inskolning och för att avsluta morgonrutinen på ett alldeles förträffligt sätt så blev han inte ledsen när jag lämnade honom imorse! Det var som om himlen öppnade sig och små änglar började flyga ner medans de sjöng och små små rosa moln dansade kring dem, BLISS kort och gott!

Han är nu en ganska så stor pojke i alla fall om man jämnför när han var färsk. Det känns som vanligt ofattbart att tänka på att han en gång huserat i min mage. På fotona nedan har jag gått ungefär halvvägs av graviditeten och framåt slutet var min mage enorm, så enorm att jag knappt kan tro det själv när jag ser bilder på det. Sen han lämnat sin gamla bungaloo så har han tyvärr också lämnat efter sig en degklump, men det var det värt, alla gånger! Sen så har jag inte direkt heller ansträngt mig särkilt mycket för att få bort den försen nu den sista månaden och jag kan glatt meddela att lite enkel träning hemma ger snabba resultat, det gillar vi! Men än är det en bit kvar, men det är bara att kämpa på!


Foton: Alexander Bergström



Idag är även sista dagen på arbetsveckan och vi har en härlig helg framför oss, alltid lika skönt med fredag.
Vad ska du göra i helgen? Tell me, jag är ju nyfiken!

Kommentera! | 6 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
rocketqueen

Omg, halvvägs! :O



Jag ska gå på Moderat Likvidatoin här i Malmö ikväll, stort punkyay!

Skrivet: 2008-08-22 kl. 10:11:52
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Therese

RQ: I know, I was huuuuge! :D

Åh, då får du ha det så kul! Har inte varit ute så mycket i Malmö men alltid haft trevligt när jag varit där.

Skrivet: 2008-08-22 kl. 10:20:30
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Lola

Vilka vackra bilder! :) Jag ska nog till Katarina på lite kräftkalas jag :)

Skrivet: 2008-08-22 kl. 12:05:53
URL: http://www.lolasix.se
Therese

Lola: Kräftskiva, har jag inte ens tänkt på iår än det är trevliga grejer det, måste man ju ha :D Ha det så kul!

Skrivet: 2008-08-22 kl. 12:29:33
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Anonym

Guud vilka fina bilder....underbara!

Skrivet: 2008-08-22 kl. 12:32:45
Linda

Åh så vackra bilder, fantastiskt fina, härlig mage och underbart hår! Har en liknande stol härhemma som jag älskar, från min gamla kära mormor :o)

I helgen ska jag ta de lugnt, hälsa på en vän och hämta hem min kära sambo från Arlanda klockan sju på söndag morgon :o) Längtar

Skrivet: 2008-08-23 kl. 01:35:13
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: