PinUp Girl Clothing

Datum: 2008-08-13 Tid: 13:18:04

Ni som tittar in hos mig ofta vet att jag har en thing for PinUpGirl Clothing och det är inte så konstigt då de har mängder av fina kläder och prylar. Sidan är däremot inte så enkel att ta sig igenom utan det tar ett bra tag att navigera sig runt alla sidor. Det är lite som skattjakt att leta igenom allt och se vad som gömmer sig bakom nästa dörr då den är uppbyggd på ett sådant sätt att man lätt kan missa en sida eller två då det ofta gömmer sig ytterligare en sidan om man klickar sig vidare, och det vill man ju inte missa!

Jag har köpt en av mina älsklingar från den sidan och jag kan säga att jag är mycket nöjd med både servicen, själva klänningen samt leverans.

Kläderna hittar du här och här.

Om du är sugen på härliga smycken så gör du rätt i att titta in här. Det finns mängder av dem om man klickar sig vidare på varje märke.

Roliga presenter kan man också hitta! Kolla in alla dessa läckra askar, visitkortshållare, tampongaskar, läppbalsam and so on. Ta er en närmare titt på bilderna nedan genom att klicka på dem.



Kommentera! | 3 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
Katarina

Underbara ting, det håller jag med dig om.

Skrivet: 2008-08-13 kl. 16:15:49
URL: http://bjooti.net/osminkad
Heidi

SV: Är det sant?!?!...ÅÅhh jag blir så lycklig. TACK!!!!!

O precis som du säger det så klarar vi de tillsammans. Blev uppringad av G från jobbet o hon rapprterade typ att de va människor som höll o koll på mina saker o att jag inte skulle ora mig för att saker o ting samlade sig på hög. Lite roligt så var de..hehe.



Hoppas ni har de bra allihopa =) Puss på dej sötnöt. Miss u!

Skrivet: 2008-08-13 kl. 19:10:15
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Linda

Åh jag har varit in där, man blir så sugen på en massa góbitar :D

Skrivet: 2008-08-15 kl. 18:55:25
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: