Kära Bostads-Guden...

Datum: 2008-08-18 Tid: 10:31:31

1. Jag vill gärna byta ut mitt sunkiga badrum mot ett helkacklat. Jag vill ha såna där små mosaikplattor i samma färg i jämna rader på alla väggar och större plattor på golvet tack!

2. Vi bor i en takvåning på 8:e våningen och hissen går bara till 7:e. Kära hiss, börja på ett magiskt sätt att gå ändå upp till ditt pannrum på 8:e våning tack. Helst redan nu då jag har rätt ont i ryggen av att bära min 12 kilos tunga son och alla kassar och vagnar upp och ner för trappan.

3. Skulle man kunna få parkett golv i alla rum i lägenheten? Det vore snällt.

4. Jag är trött på min bänkdiskmaskin, snälla ge mig en som slukar all disk efter att man lagat mat.

5. Jag vill framförallt och mest av allt ha en uteplats. Där man kan grilla och V kan leka, åh så fint vi skulle ha det!

Summering:

Flytta till lägenhet på markplan eller ett litet radhus eller kedjehus vore inte så dumt! Fixar du ett till ett bra pris som ligger i det området vi siktat in oss på? Amen.

Ska bli spännande och se vad som händer. Spännande indeed.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: