Oily Roots

Datum: 2008-08-12 Tid: 20:42:43

För evigheter sedan läste jag ett inlägg om Lee Staffords torrschampoon hos Rouge och har sedan dess varit väldigt nyfiken på just det schampoo hon hissade.

Har varit på väg att köpa ett ett par gånger sen dess men har blivit osäker i sista sekund om just den flaskan i min hand var den som hissades eller dissades.
Hittade idag den beryktade lila flaskan och idag var även en perfekt dag att testa den då mitt hår behövde en ordentlig freshör. Jag kan glatt meddela att it works like a charm! En given ny favorit i badrumshyllan.

Om ni inte hittar den i butik kan den köpas på Accessora för 85 kr.



Foto: http://www.accessora.se/

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
rocketqueen

Oh, lovely! Det var så längesedan jag använde torrschampo men frågan är om jag inte skulle ge mig på ett igen. Eller vänta nu, så längesedan var det ju inte... jag recenserade Osis Dust It i våras, eller höstas.

Skrivet: 2008-08-13 kl. 08:47:02
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: