Oh la la

Datum: 2008-08-07 Tid: 10:56:48

Hos Vintage Darling blev jag vidarelänkad till dessa läckra bilder. Vanity Fair har bland annat låtit Hayden Panettiere från tv-serien Heroes och Kristen Bell från serien Veronica Mars stå modell på dessa foton a la 50´s. Läste att Kristen Bell också kommer vara med i några avsnitt av Heroes och det ser jag fram emot! Jag fullkomligt avgudar Heroes och väntar med spänning på att TV4 ska sända säsong 2.
Varför de väntade en hel säsong med att sända nästa är för mig fullkomligt vansinnigt, men den som väntar på något  gott....
(väntar alltid för länge? haha)
Se hela portfolien från denna härliga photoshot här.





Foton: Vanity Fair



Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: