Ny vecka, nya tag...

Datum: 2008-08-04 Tid: 19:16:40

Måndag och första arbetsdagen i veckan är avklarad. Well, lyckades jag stressa ner? Hm, I´m not quiet there yet, men jag tog det betydligt lugnare än vanligt och hade välbehövliga pauser när det behövdes, det går ju trots allt inte och vända ett invant mönster i en handvändning.

J´s plan hem är försenat flera timmar likåså var flygresan ner, hade det varit i tid hade han varit hemma för länge sen. Från början till slut har det varit usel service på det flygbolaget, det började med big big trouble när biljetterna skulle bokas. Det tog flera timmar att reda ut pengar som de hade dragit från J´s konto för biljetterna men som inte registrerats hos dem, men som i allra högsta grad hade överförts. Till råga på allt hände det inte en gång, utan två! Så om ni ska flyga skulle jag inte rekommendera Norweigen. J hade frågat killen vid incheckningen idag om det brukade vara mycket strul med detta flybolag, killen hade då tittat ner i golvet och sagt: "Honestly, I hate working with that company, they are impossible!" Med andra ord, vi flyger inte med dem igen.

Fick hem min kjol från Asos idag men tyvärr var den för stor, så det blir att byta den till en mindre storlek. Svårt det där med storlekar över nätet, beroende på märke och material så växlar storleken så.

Apråpå internet shopping så såg jag att de hade fått in en snygg kofta på Asos, den finns i sand och grått, kostar under 330 kr. 



Foto: Asos

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: