Festival

Datum: 2008-08-11 Tid: 12:26:31

Det var ett riktigt bra tag sedan jag satte min fot på en festival nu och jag måste erkänna att det spritter lite i festivalnerven. Speciellt när jag tittar på gamla foton från en technofestival som jag var på i Portugal -02, den går av stapeln vart annat år och iår börjar den med start idag.

Hade varit riktigt nice och dansa tills festivalnerven stillats om man bara slapp allt jobbigt som det innebär med festival. Då menar jag framför allt:
1, alla freaks och weirdos som på avstånd är av stort underhållsvärdet men på närmre håll inte är det alls
2, hårda liggunderlag
3, vetskapen om att man troligtvis kommer att vakna med tältduken fastklistrad i ansiktet varje morgon i kombination med att tältet med all säkerhet har omvandlats till en stekande bastu lagom tills man ska upp.
Jag tror helt enkelt jag gör bäst i att stanna hemma och lever vidare på alla galna minnnen istället.




Foton: www.boomfestival.org

Kommentera! | 0 st
Kategori: Resor & semester


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: