Bellme

Datum: 2008-08-30 Tid: 11:17:00

För de flesta är säkert Bellme old news då sidan funnits sedan i juni men själv fick jag inte reda på dess existens förrän idag och måse givetvis tipsa mina kära läsare om denna lysande idé. 
Vad är då Bellme? Nedan text är saxad från Bellmes hemsida.

Hur fungerar detta?

Bellme använder ett nytt sätt att sälja kvalitet till lågpris. Vi säljer bara en vara per dag och då till ett pris som nästan alltid är lägst i landet.

Vi säljer inte en vara om vi inte har lägsta pris på prisjämförelsesajterna. Hur är det möjligt att göra detta? Jo, eftersom erbjudandet bara gälleri ett dygn så anser inte leverantörerna att vi stör deras normala försäljningskanaler.

Bellme blir då en utmärkt kanal för att sälja av restlager och liknande.


Så här fungerar det i praktiken:


• Varje dag kommer ett nytt erbjudande som gäller i ett dygn

• Erbjudandet stänger respektive öppnar 24:00

• Varje erbjudande är begränsat i antal, först till kvarn gäller

• När det är mindre än 20 % kvar av lagret ändras knappen "Köp" till "Köp nu"

Riktigt spännande och titta in varje dag för att se ifall dagens erbjudande faller en i smaken!




Foto: Bellme

Jo men visst är det som det ser ut som, det är Blondinbella som driver siten tillsammans med en annan partner...

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
XONX

Visst. skicka ett mail till mig med beskrivning på hur den ska se ut så fixar jag det :D

mailen står i min header på bloggen :D

Skrivet: 2008-08-30 kl. 11:31:59
URL: http://xonx.blogg.se/
Linda

Gillar också idén, fyndade en kroppslotion igår :o)

Skrivet: 2008-08-31 kl. 21:28:41
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: