Ink

Datum: 2008-04-05 Tid: 08:31:28

Igår började slutet på min ångest över min ofärdiga ryggtavla som ofärdig sett helt förjävlig ut alldeles för länge nu. Förra veckan gjorde vi ett face lift på den jag har i nacken, så nu är det en avbetad på listan i vart fall, finally!

Blir trött bara att tänka på att det är så mycket kvar att göra, samtidigt som det givetvis är kul. När ryggen är klar är vi inte färdiga heller, har en hel del andra tatueringar som måste fixas till också.

Men tålamod är någonting jag på många sätt de senaste åren har hållt på, och håller på, att lära mig och tatueringshistorian kan man ju säga är en del av det.

En sak är säker dock, tatueringar är beroendeframkallande. Jag hade aldrig trott när jag skaffade mig min första att jag skulle ha så många och framförallt stora tatueringar, but I love it!


Vad har ni för tatueringar och vart någonstanns på kroppen? Jag är nyfiken.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Tattoo


Kommentarer
Linda

shit babe, jag måste nog ta mig en titt på din rygg!!

Skrivet: 2008-04-08 kl. 10:00:14
URL: http://holysweet.blogspot.com
Zandra

Har knappt ngt bläck alls på kroppen, förutom lite permanent eyeliner. Gjorde ont som satan, men sitter rätt skönt idag när jag slipper se helt färglös ut när jag badar týp.:)

Skrivet: 2008-04-20 kl. 19:18:09
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: