Facebook

Datum: 2008-04-18 Tid: 21:25:29

Fick detta mail av Facebook idag:

Your friends have voted on your strengths and weaknesses:

STRENGTHS:

most loyal
best listener
person with the best taste in music

WEAKNESSES:

craziest
kindest

Vad jag inte förstår är att kindest är en svaghet? Hm, well, well. Jag och en arbetskamrat diskuterade Facebook imorse på väg till jobbet och det är rätt absurt att man kan bygga upp hela sin verklighet kring ett community.

Ta till expempel texten från Facebook ovan, den ger inte en fair bild av mig. Jag kan vara ganska tjurig och grinig och visst lyssnar jag på bra musik, men det slinker givetvis ner en del skit med.

Den ger en lika rättvis bild som de foton i rätt vinkel och pose som vi alla blaffar upp i våra community-gallerier och bloggar. Blää, trött på all yta, det är så jävla platt.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: