Nytändning

Datum: 2007-10-16 Tid: 15:19:13

Jag har nu när min underbara son är 8 månader fått en nytändning på smink och det känns väldigt bra och rå om sig själv. Hitta tillbaks till den delen av sig som ägnar en stund enbart åt sig själv och spegeln varje dag.

Finns en site som säljer alla stora kända märken, allt från Dermalogica till Smashbox., som har väldigt bra priser på sina produkter. Man kan spara en rejäl hacka på att beställa därifrån istället för att köpa i butik här i Sverige. Skulle paketet kollas i tullen och man får tullavigt (p.g.a att man importerar något utanför EU och det är olika moms) så står Strawberrynet för den summan.
Man faxar bara kvittot så sätter de tillbaka den summan på ditt kreditkort, det kallar jag service!

Starwberrynet.com

image5

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: