Klänningar För Alla Slags Tillfällen

Datum: 2007-10-22 Tid: 20:48:27

När jag letade efter klänning till min tärna så hittade jag till The Rose Dress. De har ALLA slags klänningar för ALLA tillfällen till ett oerhört bra pris. Tyvärr vet jag ingen som köpt därifrån så jag kan inte säga något om kvaliten och det är ju alltid en chansning när man köper från sådana fabriker på nätet. Men letar man efter en klänning och hittar den bland alla dessa miljontals klänningar så är det helt klart värt en chansning. Klänningen nedan funderade jag på att ha som klänning till min tärna, men vi valde en annan som inte var svart tillslut eftersom min klänning är i samma färg.

image42 

Lånad från The Rose Dress hemsida

Kommentera! | 0 st
Kategori: Bröllop, planering & inspiration


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: