Choklad Parfym?

Datum: 2007-10-16 Tid: 18:44:01

Jag är på jakt efter en parfym som luktar choklad.
Min förhoppning är att BodyShop ska ha en, ska dit på fredag och kolla.

Har httat denna parfrym från Laura Mercier somverkar vara ett utmärkt bra alternativ om jag inte hittar någon med renodlad choklad doft. Hon har i sin serie en bodylotion som luktar Chocolate Truffle, men tyvärr hittar jag inte den som parfym. Parfymen jag hittat heter Creme Brulee och ska dofta som varm karamell, spunnet socker, franska vaniljbönor & vit musk. Jag har en vanlij parfym i badrumskåpet som användes flitigt för några år sedan så denna kombination låter himmelsk god i mina öron!

image14
image15

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Linda

ååååh, va jag kommer sniffa på dig! :-D

Skrivet: 2007-10-16 kl. 21:57:01
URL: http://holysweet.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: