Begär

Datum: 2007-10-17 Tid: 08:27:59

Jag har några saker jag önskar mig. Vi bor i en jätte charmig takvåning med sunkigt badrum, så numero uno på min önskelista av önskelistor är ett nytt badrum. Förutom det så önskar jag mig:

Inredning
1. Ny soffa. Förslagsvis kramfors i mörk eller ljusgrå

2. Lampor till vardagsrummet. Spotlights till ena sidan & Knappa Tulpan till andra

Kläder/Mode:
1. Svart figursydd skjorta

2.Varm & snygg vinterjacka/kappa

3. Snygga skinnhandskar
image22

Smink/Skönhet:
1. Shisedos omtalade ögonfransböjare

2. Letar efter den ultimata rengöringen då jag bestämt mig för att hitta en till bättre pris än min favorit Dermalogicas Ultra Calming Cleanser. Det omtalade märket Mario Badescu har en het kandidat Enzyme Cleansing Gel och den har ett lite bättre pris. Frågan är bara om den tar bort ögonmaken lika bra som smutsen på resten av ansiktet? Någon som provat och vet?


3. Max Factor Masterpiece Mascara (med rosa borste). Hoppas den är lika bra som alla säger!


4. Parfym som luktar choklad

5. Make Up Store Treatment Mascara
image21

Kommentera! | 0 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: