Gästbok Till Bröllopet

Datum: 2007-11-13 Tid: 16:04:24

Vi vill självklart ha en gästbok på bröllopet så man kan spara lite av känslan av bröllopsdagen o se den utifrån gästernas synvinkel. Däremot vill vi inte ha någon av de färdigtryckta gästböckerna som finns. Så vi ska efter ett hett tips köpa en snygg pärm i någon färg som passar vårt färgtema och printa ut de på lite tjockare pappersark med frågor för gästerna att fylla i.

Har letat, snott och samlat ihop några bra frågor:
 

Namn: (och ruta för foto)
Min relation till brudparet:

Jag kom till bröllopet ihop med:
Min oufit i dag:

Mitt första minne av bruden:

Mitt första minne av brudgummen:

Mitt bästa minne av bruden/brudgummen:
Så här skulle jag beskriva brudparet med tre ord:

Några ord från mig till brudparet:

Tips till brudparet:

Men vi vill ha några till. Behöver er hjälp med inspiration, vad borde vi ha för fler frågor?

image56

Kommentera! | 0 st
Kategori: Bröllop, planering & inspiration


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: