Beauty Bag

Datum: 2007-11-13 Tid: 21:40:02

Jag hade aldrig hört talas om det men Beautybag är tydligen det svenska svaret på Testtube. Det är en premunationstjänst på skönhetsprover som dimper ner i brevlådan fyra gånger per år. Varje Beautybag kostar 299 kr och innehåller produkter värda minst det dubbla! Frakten ingår och du betalar med en faktura som följer med i paketet.

Beautybag är en förpackning fylld med spännande och exklusiva skönhetsprodukter. Beautybag ger dig möjlighet att testa allt från klassiker, till säsongens nyheter inom hudvård och makeup och kan dessutom vara en hjälp till att hitta passande hudvård och nya favoriter! Storleken på produkterna kan variera, men de är tänkta att räcka i ungefär en månad så att du hinner bilda en uppfattning för hur produkten fungerar för just dig.
I varje Beautybag kan det även följa med trevliga överraskningar så som specialerbjudanden från butiker och magasin eller rabattkuponger. Vi anpassar din Beautybag efter just din hudtyp och har ständigt produkter för torr/känslig, normal/fet/problem och mogen hy. I ditt paket får du även med information om produkterna samt information om övriga produktutbud i serien.

Beställ nu så får du vara med om utskicket som kommer i februari, jag har redan anmält mig!

image57

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: