Fresh Scents by Terri

Datum: 2007-12-04 Tid: 12:22:18

Jag letar som en del vet efter en ny parfym. Ville hitta en som luktar choklad men den jag hittat, Chocolovers, som verkligen luktar renodlad choklad, känns lite billig i doften på något sätt, den känns helt enkelt inte hundra tyvärr.

Så jakten på parfym fortsätter, en (eller två!) att ha till vardags och en till användning runt bröllopet så man genom doften lätt kan ta fram minnen senare i livet. Nu har jag nog gett upp tanken på chokladparfym men letar efter en som är både tung och lätt samtidigt, gärna med lite vanlij eller kola/choklad inslag.

Satine.se hittade jag Fresh Scents by Terri och efter att ha läst beskrivningen av dofterna så var jag tvungen att be om prov på parfymen. De är väldigt serviceminded på Satine och de skickade alla prover de hade hemma. Jag fick hem prov på alla utom Zoe och My LuLu, läs om alla dofter här.
Har inte hunnit prova alla dofter än, men min favorit är Dream, som luktar vanilj och fikon och känns både tung o lätt samtidigt! Oavsätt om jag kommer tycka mer om någon av de andra dofterna kommer Dream definitivt finnas i min badrumshylla inom en snar framtid.
Bör tillägga att Laura Merciers Creme Brulée som jag tidigare skrivit om har jag givetvis inte glömt bort, den kommer även den stå i min badrumshylla snart!
Gillar man musk rekommenderar jag verkligen att man kollar in Terri´s Breath!


image68image69

Även min sambo hittade en favorit bland Terri´s dofter, Gregory, den luktar fullkomligt underbart och jag känner mig mycket lyckligt lottad som kommer få sniffa på den på min fantastiska man!


image67
                Terri´s andra doft för män, My Man

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: